divendres, 3 de juny del 2011

5è - poesia


Poesia de 5è
Premi
Titol
Pseudònim
Nom real
Escola
1r
Futbol
Pim pam toma lacasitos
Arnau Tomàs Roca
Puig Drau
2n
L’estrella
Estrella
Irene Alpáñez Rodríguez
Pont Trencat
3r
L’estiu
Josepi
Nil Villaronga Portell
Puig Drau




Arnau Tomàs Roca
Futbol
Quan jugo a futbol
m’agrada marcar molts gols.

Si faig de porter
paro el xut del davanter.

Si faig de defensa
m’haig d’armar de paciència.

Si faig de mig campista
travesso tota la pista.

I si faig de davanter
xuto molt bé.


Irene Alpáñez Rodríguez
L’estrella
L’estrella petita i bonica
que sempre m‘il·lumina
em fa somriure
cada dia.

Quan ets ballarina
i pel cel et mous
venen els planetes
a ballar amb tu.

Per la finestra et miro
i m’agradaria anar amb tu
però no puc anar
perquè no puc volar.

El sol també vol jugar
perquè està en soledat
però ella sempre s’amaga
fins a l’endemà.



Nil Villaronga Portell
L’estiu
A l’estiu fa molt de sol
tant com per rostir un caragol.

A l’estiu fa tanta calor
que necessito un aspersor.

A l’estiu em puc mullar
i em paraigua no necessito anar.

A l’estiu m’agraden els gelats
de xocolata ben congelats.

A l’estiu m’agrada anar a la platja
encara que hi hagi un llarg viatge.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada